یک کشته و چندین مصدوم در جشن‌های پیروزی اردوغان + عکس-راهبرد معاصر
حماس شهادت یحیی السنوار را تایید کرد ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

یک کشته و چندین مصدوم در جشن‌های پیروزی اردوغان + عکس

برخی رسانه‌های ترکیه‌ای نزدیک به اپوزیسیون خبر دادند که جشن‌های پیروزی «رجب طیب اردوغان» در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور، شماری کشته و مجروح برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 29
کد خبر: ۱۸۶۸۹۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع رسانه‌ای ترکیه از کشته شدن یک نفر و جراحت شماری از مردم این کشور حین برگزاری جشن‌های انتخاباتی ترکیه پس از اعلام پیروی «رجب طیب اردوغان» خبر دادند.

وبگاه «ترکیش مینت» روز دوشنبه مدعی شد که یکی از اعضای حزب اپوزیسیون در جریان برگزاری جشن‌های پیروزی رجب طیب اردوغان، کشته و چند نفر دیگر مجروح شدند.

بر اساس نتایج اولیه دور دوم انتخابات، اردوغان ۵۲.۱ درصد آرا در سراسر کشور را به خود اختصاص داد در حالی که رقیب اصلی او، نامزد اپوزیسیون و رهبر حزب جمهوریخواه خلق، «کمال قلیچداراوغلو»، ۴۷.۸ درصد آرا را کسب کرد.

دبیر کل حزب اپوزیسیون ملی گرا که از متحدان حزب جمهوریخواه خلق است، اعلام کرد که «ارهان کورت» عضو اینح زب در حمله‌ای مقابل دفتر این حزب و در جریان جشن‌های پیروزی اردوغان کشته شده است. کورت در جریان درگیری با گروهی از حامیان حزب عدالت و توسعه مورد اصابت چاقو قرار گرفت. مظنونان این حمله توسط نیرو‌های انتظامی بازداشت شده اند. معاون حزب جمهوری خواه خلق نیز این حمله را محکوم کرده است.

یک کشته و چندین مصدوم در جشن‌های پیروزی اردوغان + عکس

منابع خبری از مجروح شدن شماری دیگری از شهروندان ترکیه حین برگزاری جشن‌های پیروزی اردوغان خبر دادند. یکی از مجروحان در خطر از دست دادن یک چشم است و سپس برای درمان بیشتر به «دیاربکر» منتقل شده است. یک فرد دیگر نیز براثر شلیک گلوله سرگردان به هوا مجروح شد و به سرعت به بیمارستان منتقل شد. حال این شهروند ترکیه‌ای نیز وخیم گزارش شده است. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار